söndag 10 januari 2010

Irritation på hög nivå

Skulle inte förvåna mig om kärringen inte kommer att godkänna min refernsteknik nu efter kompletteringen heller... Fick ett samtal av en som också var i den grupp som har henne, och vi verkar ha fått olika information om HUR hon vill att det ska vara. Blir fan galen snart! Hoppas verkligen att de kan ge oss mer vettig information under nästa kurs om HUR de vill ha det och HUR det ska se ut för att de ska vara nöjda. Varför hänvisa till en bok om referensteknik som de ändå tycker gör fel? Sjukt!

Måste försöka plugga lite nu så jag hinner med allt annat som jag borde hinna med idag innan jag ska bort i eftermiddag...

Ha en bra dag!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska se att det går bra!
Peppkramar

Maria K sa...

Det är tur att vi inte står ensamma, utan en hel grupp som känner samma sak. Lycka till med allt!
Kram