onsdag 13 januari 2010

Vann över latmasken

Hade egentligen inte tänkt träna nått idag...men tillslut så vann jag över latmasken och fick min ner i källaren till min crosstrainer ;) Känns ju riktigt skönt efteråt, man känner sig så nyttig och duktig då.

Pluggandet har jag gett upp för länge sen. Redan innan jag åkte och hämtade barnen. Det jag inte hunnit lära mig orkar jag inte lära mig nu... Går det dåligt, ja då finns ju alltid omtenta tillfället i slutet av februari ;) Men jag hoppas att jag i allafall har så mycket kunskap att det ska ge mig ett G. Håll tummarna för mig i morgon mellan 9-14...

Löste ett problem i morse... Då jag lämnade på dagis fick jag veta att de mest troligt ska åka skidor redan nästa vecka. Problemet var att vi inte har några längdskidor som de "godkänner". Kollade med Carina, men hon hade inte. Så jag chansade på Blocket och hoppades på att hitta nått där. Gissa om jag blev glad då jag hittar en annons med 2 par i någorlunda rätt längd och till ett super pris. Skyndade mig att ringa, och tänka sig...de fanns kvar! Så på lördag beger sig familjen Carlsson ut på äventyr...till Piteå för att köpa skidor till barnen ;)

Funderar på om jag ska gå och lägga mig nu, så jag är pigg och fräsch i morrn. Vore ju bra om hjärnan är skärpt ett litet tag i allafall :p

Återkommer i morrn, förhoppningsvis med en känsla om hur det har gått...

Kram!

1 kommentar:

Myzan sa...

Ha en trevlig helg =)
Kram.