torsdag 7 januari 2010

Visst räcker det nu?

Det finns snö så det räcker...OCH blir över. Kyla har vi haft nu så vi vet hur det känns. Visst tusan räcker det nu? Som jag så många gånger förr sagt så är jag INTE nått stort fan av vintern... Fy vad jag hatar snö och kyla! Visst sjutton borde det bli vår snart? Nähä! Tydligen inte då man kolla almanackan...det var visst bara januari. *suck*

I morrn skola. Jippie, tjoho, hurra...eller nått... Känns inte kul att fara dit då man inte ens vet vad det är vi ska göra. Men det ska bli kul att träffa alla igen, och kanske äta en god lunch tillsammans och surra...haha Det vi är bäst på :p

Har varit riktigt duktig ikväll...och förresten några dagar tidigare också. Det har ju som jag redan sagt tonvis med snö och kallt som satan så nån promenad har det inte blivit på väldigt länge... Men det är tur att man har sin orbitrek i källaren. I kväll bidde det 25 minuter i väldigt rask takt... Känner mig såå himla duktig. Måste bort med "helgkilona" som kladdar sig fast utan min tillåtelse :p De ska vara borta till senast 19 februari ;) Det fixar jag...bara jag sätter den sidan till.

Snart blir det sängen för frun, måste ju kliva upp tidigt i morrn igen. Nu börjas det igen...

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det fixar du :)) Vad skoj att du lyssnade på mig och dammade av den ;) Själv blev det 30 min för mig. Tyvärr låter min som att den ska falla ihop och det hoppas jag inte händer.
Kram