torsdag 14 januari 2010

Avklarad tenta

Då lägger vi den tentan bakom oss också...i allafall till den är rättad och bedömd. Vilket förhoppningsvis går snabbt så vi slipper vänta i evigheter.

Nu är det 3 dagars frihet innan termin 3 börjar med buller och bång på måndag. Full fart framåt är det som gäller...

Tråkiga nyheter i morse då jag kollade norran.se Det hade brunnit på Jespers skola. Visserligen bara i soprummet, men det kunde ha gått riktigt illa om ingen upptäckt det i tid. Blir så ledsen då sånt där händer... Varför ska andra förstöra? För nä jag tror inte det är "slumpen"...

Sen efter tentan då vi satt och surrade fick jag ett samtal med ännu mer negativa saker... Fan så less jag blir. Att jag ska måsta ta all jävla skit. Den där människan fattar inte hur mycket h*n förstör för mig. Börjar vara riktigt förbannad. Bara mer och mer som läggs på mitt ansvar... Gha!!! Blir galen!

Ibland blir det bara föööör mycket, och för mig börjar det vara fullt nu... Så jag skrev på Facebook att är det inte det ena så är det det andra eller det tredje eller det fjärde. För det är så det känns för mig. För då en rätt negativ kommentar av en jag inte hört av eller sett på...få se nu...nått år. Nån som inte har det blekaste aning om vad som händer i mitt liv eller hur jag känner om nått. Varför nu helt plötsligt orka bry sig...

Inte har då dagen slutat bättre heller... Som jag sagt...alltid är det nått! Hoppas på en bättre dag i morgon. Känns lite jobbigt att inte kunna skriva ut allt som tynger mig. Men det är bäst att inte göra det...

Nu blir det sängen för mig. Hoppas på att få en god natts sömn i allafall.

Kram!

1 kommentar:

Kajsa sa...

Vet ju inte riktigt vad som händer i ditt liv nu, måste vara jobbigt att inte kunna "dela med dig och lätta ditt hjärta" som du vill :-( Skickar styrkekramar i alla fall...