onsdag 20 januari 2010

Framförhållning

Den är dåligt på tjejernas dagis vill jag lova. Jag frågade i måndags OCH igår när de ska åka skidor så att Maja skulle hinna prova ta på de själv och även åka lite innan. Svaret jag fick var att de INTE skulle åka i veckan utan det skulle bli först NÄSTA vecka. Men när då Magnus hämtade de i dag så säger de att I MORGON ska de åka... Inte har hon hunnit testa nått. Visst hon skulle ha kunnat göra det efter middagen idag om det inte var för att skidorna var i bilen som jag hade och jag var inte hemma förrän ungefär 19,30 då de var på väg i säng.

Hade skola idag till 16,30...en LÅNG dag :p När vi slutade for jag och solade och sen storhandlade. Tog god tid på mig så därför tog det ett tag. Men nu finns det mat ett tag framöver ;)

Det var nått mer jag hade tänkt skriva om...men mitt "dorisminne" verkar ha slagit till för jag kan då inte komma i håg det just nu i allafall :p Så i stället ska jag slänga mig i duschen och sen i säng...skola igen i morgon och då kan det vara bra om man inte är en tröttmössa :p

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där tycker inte jag heller var bra av förskolan, bättre kommunikation ska de kunnna ha.