tisdag 5 januari 2010

Sådärja

Då var ungarna i säng då efter dagens bus... Har haft besök av Magnus föräldrar och syster med familj. Barnen har lekt och haft roligt, de ville inte fara när det var dax för det. Den mellersta lilla killen han ville minsann bo här i 1 år sa han, han ville inte med hem...haha

Bjöd på middag och fika. Gjorde spagetti och köttfärssås som räckte till 12 pers och dessutom blev det över så det räckte till 2 matlådor :p Det bidde mycket mat vill jag lova. Men det var smaskigt gott dessutom, synd bara att man blir så rackarns mätt :p

Efter mina inlägg om att jag känner mig ensam så har jag fått en del sms som faktiskt har värmt. Tackar er väldigt mycket, ni vet vilka ni är. Det börjar kännas lite ljusare för mig...det kommer kanske att ordna sig. Kommer förhoppningsvis att bli väldigt trevligt på söndag ;)

Nu ska jag nog bara slappa framför tv:n, vet inte om jag orkar börja tänka på plugga nu... Det kan lika gärna vänta till i morgon ;)

Ha det så bra där ute!

Kram!

Inga kommentarer: