tisdag 26 januari 2010

Mindre lyckat...

Samtalen som jag tog mig för att ringa idag var mindre lyckat...blev inte alls som jag hade hoppats på :s Det resulterade inte ens i ett möte av nått slag utan bara en dryg halvtimme i telefon. Blev besviken...

Men däremot fick jag ett annat samtal som var lite roligare. Blev erbjuden att jobba i morgon och på söndag på det nya boendet på A-torp och självklart tackade jag ja till det. Lite extra pengar är ju aldrig fel ;) och sen så "känner" jag de flesta av de som bor där från Korttids i sommar.

Hoppas bara att jag inte är på väg att bli sjuk...blev så otroligt illamående nyss, känns som jag ska kräkas :s Håller tummarna för att det var kombinationen citodon och kvällsfikat, så det inte är någon magsjuka. Vill inte! Har inte tid med det! Kanske skulle man ha gått och lagt sig och hoppas att det går över.

Går ju inte bli sjuk nu. På lördag ska vi ju fara och fira mamma som fyller år på måndag...och före det måste jag hinna och fixa presenten. Dessutom har vi ett obligatoriskt moment på fredag som jag inte kan minna :s

Nä...sängen blir det nu för mig!

Kram!

Inga kommentarer: