söndag 17 januari 2010

För 6 år sedan...

...på exakt denna dagen så somnade min mormor in :( Det har varit 6 år av saknad av denna underbara tant som var så otroligt go. Men jag VET att hon fortfarande är med oss...det har jag fått bekräftat. Hon finns hos oss som en skyddande ängel.


Det här är en av de vackraste bilderna jag har på henne...älskade mormor!

I morgon är det måndag igen och första dagen på termin 3. Oj vad tiden går fort! Hoppas nu att kursen vi ska läsa nu inte kommer att vara lika jävulsk som den vi just avslutat...

Så mycket tankar, så många "bekymmer...men ingenting jag skulle kunna skriva här...i allafall inte nu. Kanske sen, men just nu "kan" jag inte... Tyvärr så känns det som jag äts upp inifrån pga det. Vet inte hur eller vad jag/vi ska göra :s

Nu ska jag lägga mig under täcket och titta på Johan Falk filmen på tv4 innan det är dax för skönhetssömn(?)

Kram!

3 kommentarer:

Sarah sa...

Tror vi får ta ett rejält terapisnack någon gång så att du får ösa ur dig allt...

Anonym sa...

Jag saknar henne så otroligt mycke! Känns skönt att veta att hon finns hos mig oxå! Har sett henne några gånger och känner av hennes närvaro varje kväll =)
Kram

Maria K sa...

Der är något speciellt med mormödrar. Det gäller att ta vara på de stunder och minnen man har av dem.
Kram