måndag 18 januari 2010

Glad!

I dag fick vi äntligen veta var vi blivit placerade under nästa vfu. Jag fick den plats jag ville. Jag kommer under v. 7-10 att vara på Kvinnokliniken...och förmodligen också stundvis på förlossning/BB för det var Lisa som var där förra vfu:n. Just nu känns det då jätte bra och jag hoppas att det även kommer att bli det när jag väl är där.

Det känns lite overkligt att jag nu gått 1 år på utbildningen...det är bara 2 år kvar ;) Sjukt kul!

I morgon ska jag ta tag i en sak, har funderat länge men nu har vi bestämt att vi måste det. Hoppas bara det bli bra... Det måste det bli.

Fortfarande snurrar tankarna, så mycket att jag inte vet vad jag ska skriva... Försöker igen en annan dag. Hade i allafall EN bra grej idag ;)

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Vad roligt att du hamnade där du vill! =)
Ha en bra tisdag!
Kram