måndag 25 januari 2010

Ett steg i rätt riktning

Hoppas i allafall att det är det... Ringde i dag ett av de där samtalen som jag skjutit upp så länge. I morgon blir det en annat. Känns skönt att veta att jag stöd i ryggen från annat håll nu också, då känner jag att jag kan ringa...

Hade en liten pratstund idag, och jag hoppas det kändes lika givande eller vad man ska säga för den andra också... Ser lite ljusare på tillvaron...i allafall just nu :p

Annars har dagen i dag gått åt till att sitta och läsa om sjukdomar i mag- tarmkanalen...och jag fick nog lite ont i magen av det tror jag :p Eller så var det hunger jag kände...haha! I morgon är det halvdag på KTC där vi ska träna på katerisering av urinblåsa. Ska bli spännande... Kul att det är i pbl-gruppen vi ska vara. Vår grupp är ju den bästa ;)

Bara vi nu får i säng den största vilden så ska jag och Magnus titta på film och bara mysa i soffan...

Kram!

Inga kommentarer: