lördag 16 januari 2010

Skidor till barnen

Ja nu har de äntligen fått sig skidor som duger till dagis och skola. Kanske inte de nyaste eller snyggaste, men det är med "rätt" bindning i allafall. Så nu kan de åka... Maja redan till veckan. Jesper ska inte åka förrän på någon vecka.

Det blev en rätt trevlig dag trots att Jesper var extremt bråkig med tjejerna i bilen...som vanligt :s. Först var vi till Lövånger och kollade om en kamin. Vi har ju inte varmast i huset då det kryper under -20 grader ute. Fick höra att en av delägarna där hade samma värmesystem som oss och han hade också det problemet...kändes ju bra att höra :p Så vi får se om det blir en kamin i huset... De skulle få in den vi eventuellt kan tänka oss nu under januari... Lilla Frö heter den, lite gulligt tycker jag.

Efter det styrde vi kosan mot Piteå. Vi åt på Max. Där jobbade den mest förvirrade killen jag nånsin träffat vill jag lova... Fattar inte hur han tänkte :p Sen en sväng på Dollarstore innan vi åkte till Hortlax och köpte skidorna till barnen...

Kvällen kommer nu att spenderas i soffan tillsammans med en påse Malaco Truly och en film. Hoppas ni andra har haft en bra lördag.

Kram!

1 kommentar:

Maria K sa...

Jag blev så rörd över det du skrev i min blogg. Tack så mycket :-). Jag är glad att jag har träffat dig med!
Kram