torsdag 7 januari 2010

Inge kul

Var till tandläkarn i dag...en vanlig kontroll bara. Trodde jag i allafall att det skulle bli. Men det slutade med en tid för lagning och ev. utdragning av mina visdomständer :s Det de ska laga är ett början till hål som jag haft sedan -06, men nu vill de fixa det pga en av medicinerna jag äter orsakar munntorrhet och då kan det gå riktigt fort så är det ett jätte hål...så på sätt och vis är det ju bra. Visdomständerna vill de dra av samma orsak, att minska risken för problem framöver...

Tycker väl egentligen inte det är så hemskt att gå till tandläkarn...om det inte vore för ljudet och lukten där. Det får mig att känna lätt panik :s Så nu ska jag gå och gruva mig fram till 5 februari då det är dax...

Sitter och försöker plugga...men motivationen har tydligen tagit första bästa plan till ett varmt land och solar och badar för fullt just nu. För här i kylan är den då minsann inte :p Fast vad tusan...jag slipper då städa bort julen som Magnus håller på med där uppe. Sitter här nere i mitt rum i källaren och har det MYSIGT...hihi!

I morrn är det skola och seminarium av examinationsuppgiften... Men det är ingen som vet vad vi egentligen ska göra. Om vi typ bara ska läsa upp vad vi skrivit eller vad... Typsikt de och inte ge tillräckligt med information. Men VI ska minsann göra allt super bra innan de är nöjd...

Jaja, vi får väl se hur det går...

Åter till pluggandet och sen laga middag :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Marielle kanske tog med din motivation nu när hon åkte till Afrika :)

Nu när du är i källaren, kanske du ska ta en svängom på crossen. Ska själv ställa mig på den alldeles strax.

Gillar inte heller tandläkaren. Får panik när jag ska dit å ändå klarade jag av att skaffa skalfasader :)

Kramen