lördag 9 januari 2010

Hela dagen...

Precis hela dagen har jag haft ont i huvudet... :s Inte det minsta kul vill jag lova. Vi for i väg och handlade och hyrde film. Minns knappt vart vi varit då jag varit helt borta i skallen. När vi kom hem värmde jag vetevärmekudden, tog en citodon och la mig i sängen. Tog inte många minuter så sov jag :p

Tyvärr så var inte huvudvärken borta då jag vaknade, men den är i allafall något mindre nu. Så jag hoppas att den är borta till i morgon.

Har försökt plugga lite, men koncentrationen är ju inte precis på topp då man känner sig så här. Så det blir bara om hjärt- kärlsjukdomarna jag läser i dag. Resten tar jag i morrn... Bara vi har fått i säng barnen så ska vi placera oss i soffan och kolla på film. Ska bli mysigt.

Funderar på att ta tag i en sak...men jag vet inte än hur jag ska göra. Måste i så fall svälja min stolthet och det känns lite jobbigt. Fast samtidigt är det jobbigt med hela den situationen...och någon måste ju vara den första som tar steget. Skulle vara bra om jag i så fall gjort det innan sista helgen den här månaden. Tja, vi får se hur det blir...

Förresten så kom jag på en sak...nästa helg är jag helt LEDIG! Har absolut INGA måsten då, för då är jag mellan termin 2 och 3 ;) Jippie, HELA 3 dagar utan måsten! När hände det senast? Då kanske man skulle ha hittat på nått skojsigt...eller så bara lata sig :p

Nä, läsa klart det sista medan Magnus kastar i säng ungarna och sen krypa upp i soffan.

Kram!

Inga kommentarer: