fredag 29 januari 2010

Är helgen redan slut?

Ja det är då så det känns i allafall :p Helgen har just börjat men jag tycker det känns som den är slut. Kommer inte hinna med mycket här hemma denna helg. I morgon åker vi till Arvidsjaur och kommer väl inte hem förrän sent på kvällen och på söndag ska jag jobba från 10,30 till 22,00. Men jag får se det positivt...kassan drygas ut i februari ;)

Hoppas nu att jag slipper springa på massa folk där uppe som jag INTE vill träffa :p Bara tanken på att fara dit gör att det knyter sig i magen på mig... :s Gör det BARA för att mamma fyller år!

Nu är det förresten bara 3 veckor kvar ;) Längtar! Kollade lite youtube klipp tidigare i kväll och drömde mig bort...


Ha det bra allihop så ser vi när jag hinner med att blogga nästa gång...

Kram!

Inga kommentarer: