tisdag 19 januari 2010

Tisdag

Idag har vi haft självstudier, så jag har försökt börja kolla igenom pbl-uppgifterna vi kommer att ha och läst lite. Bättre att börja i tid än att ha panik och stressa sen. Hade även tänkt hinna med en del annat i dag men det blev inte... Blev inte ens att jag ringde samtalen som jag egentligen skulle ha ringt. På fredag kanske...

Har varit själv med tjejerna i kväll för Magnus och Jesper har hjälp farfar, de har varit och köpt en skrivbord till han som vi hittade på Blocket. Riktigt mysigt för tjejerna att få göra det de vill utan att ha en jobbig brorsa som ska bestämma över de :p

När de kommit sig i säng så gick jag ner i källaren och tränade. Känner av det jag tränade i går, men tänkte att det är bättre att göra det än att strunta i det. Nu efteråt så känns det skönt.

I morgon har vi heldag på skolan, från 8,30-16,30. Så då får Magnus hämta barnen så åker jag och storhandlar direkt jag slutat i stället för att hem och sen upp på Solbacken. Spar hellre på miljön och bensin och gör bort det då jag ändå är uppe i stan. Kanske man skulle passa på att sola också då man liks är där... Skulle va skönt!

Nä, tror det är lika bra att gå och lägga sig. Inget på tv att titta på och här vid datorn händer det inte så mycket heller som håller mig kvar. Att krypa ner under täcket känns mycket mer lockande.

Kram!

Inga kommentarer: